سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندس امیر مسعودی مدرس ریاضی و فیزیک برنامه تلویزیونی اوج یادگیر

نظر

امیر مسعودی در برنامه اوج یادگیری

اگر داوطلب کنکور هستید قطعا با نام و آوازه مهندس امیر مسعودی آشنایی دارید.

 مهندس مسعودی برترین مدرس ریاضی و فیزیک کنکور در کشور هستند که رزومه درخشان ایشان سبب شده است تا در سال های اخیر داوطلبان کنکوری زیادی با تکیه بر توانایی ها و دانش بی نظیر ایشان که در تدریس دروس ریاضی و فیزیک کنکور مشهود است بتوانند به درصد بالای 80 در این دو درس سخت و پیچیده کنکور برسند.

یکی از فاکتور هایی که سبب شهرت و محبوبیت استاد مسعودی درمیان داوطلبان کنکوری شده است تکنیک های تست زنی ایشان است که منحصر به فرد است و با نام شخص مهندس مسعودی در وزارت ارشاد به ثبت رسیده است و ایشان تنها مدرس کنکوری هستند که با تکیه بر تسلط خود در مباحث ریاضی و فیزیک کنکور دست به چنین کاری زدند.

مشاوره های انگیزشی ایشان نیز از دیگر عوامل محبوبیت در میان داوطلبان کنکوری است.

 در شرایطی که اساتید کنکوری فقط به آموزش و ارائه تکنیک می پردازند، مهندس مسعودی برای ایجاد انگیزه در شما داوطلبانی که ممکن است در مسیر رسیدن به اهدافتان دچار خستگی شوید تلاش می کنند.

سوالات ریاضی و فیزیک کنکور جزو سوالاتی هستند که هر سال شما داوطلبان کنکوری را با چالشی جدی مواجه می کنند اما مهندس مسعودی با آموزش جامع تمام تکنیک های تست زنی در کوتاه ترین زمان به شما کمک می کند تا طراحان سوال کنکور را به پاسخ های صحیح خود با شگفتی مواجه کنید.

برای مثال، تصور کنید با استفاده از تکنیک های تست زنی مهندس مسعودی به 14 تست سخت و پیچیده فیزیک دوازدهمدر کنکور پاسخ دهید آنوقت به ثبت یک درصد عالی در درس فیزیک کنکور خواهید رسید.

امیر مسعودی در یادگیری آسان

به همین ترتیب قطعا می توانید تست های فیزیک دهم و یازدهم که به مراتب ساده تر هستند را نیز پاسخ دهید و به همین سادگی استفاده از تکنیک های تست های تست زنی مهندس مسعودی می تواند سبب 100 زدن تست های ریاضی و فیزیک کنکور شما شود.

کنکور آسان است که پرطرافرترین موسسه کنکوری در میان داوطلبان کنکوری است منابع کمک آموزشی دروس ریاضی و فیزیک کنکور را که تدریس مهندس مسعودی است را در قالب دی وی دی آموزش و تکنیک های تست زنی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید حداکثر استفاده را از دانش و توانایی های مهندس مسعودی در راستای ارتقا سطح تحصیلی خود داشته باشید.

 منبع:https://amirmasoudi.com